Sälen 8-10 mars 2020

Fulltecknat!

Varmt välkomna till Sälen 8-10 mars

Vi samlas återigen på Olarsgården i Lindvallen för ett par dagars konferens och trevligheter.

I år tittar vi närmare på energioptimering av våra fastigheter, har solceller och värmepumpar en plats bland fjärrvärmen?

Fokus juridik och säkerhet, Alrik Hafstöm och Sara Björkeholm. Oväntat besök! Vet du vem som bor i dina fastigheter? Att jobba proaktivt och även vad du gör när det visar sig att du har fått in fel hyresgäst, vare sig det gäller bostäder eller lokaler. Krister Gävfert från Scutus säkerhet berättar om sitt arbete med några av våra medlemmar med exempel från verkligheten.

Vår traditionella övning om lokalhyror kompletteras med en djupdykning i hur du förhandlar med din hyresgäst, vare sig det är den lilla enskilda näringsidkaren eller det stora internationella bolaget.

Anmäl dig senast 31/1!

Vi tar oss själva till Sälen. De som önskar att samåka, oaktat om man är förare eller passagerare, kan anmäla sitt intresse till info@forvaltarforeningen.se
Flyg till den nya flygplatsen går tyvärr endast torsdagar och söndagar.

Vi bor på Olarsgården i Lindvallen med närhet till skidbackarna. Konferenspriset förutsätter del i dubbelrum. Önskas enkelrum ordnas det till en kostnad av 750 kr p.p.
Vill man njuta av skidåkning under fredag och lördag går det att få rum på Olarsgården. Flera av deltagarna har detta som god vana! Ev. helgbokning sker direkt till Olarsgården www.olarsgarden.se

Konferensen
Konferensen äger rum på Olarsgårdens förnämliga anläggning.

Skidåkning
I konferensen ingår 1/2 dags liftkort.

Anmälan
Anmälan sker i formuläret nedan eller till info@forvaltarforeningen.se. Vi vill ha din anmälan senast 31 januari 2020. Kostnaden för konferensen är
5 995 kr (6 495 kr för icke medlemmar), som faktureras efter att anmälan mottagits. Då ingår kursmaterial, mat och ädel dryck, samt logi.

Frågor? Maila info@forvaltarforeningen.se eller till johan@reibofastigheter.se

Preliminärt program

15.00 samling och fika följt av inledande konferenspass